Uw evenement in
Bar NOORD Zomerbar
Onze infrastructuur is uitermate geschikt voor bedrijfsevenementen. Of het nu om een teambuildingactiviteit gaat, een receptie, een brand activation of een grote vergadering, wij zorgen ervoor dat het juiste materiaal ter beschikking staat.
Na het serieuzere werk is er uiteraard ruimte voor ontspanning en dat kan in de vorm van een after-work evenement of een walking dinner.
En waarom niet de boel opvrolijken met een petanquewedstrijd of een spelletje hamerke-klop?
We beschikken ook over een afsluitbare serre. Ideaal wanneer meer privé van elkaars gezelschap wilt genieten.
U kunt reserveren voor onze groepsformules vanaf 25 personen.
- Bar NOORD wordt beschouwd als een buitenruimte
- De grote oppervlakte leent zich perfect om de verschillende activiteiten te organiseren
- De serre kan een eye catcher zijn voor een speciale act van de klant
- De zaakvoerder en het team staan garant voor een vlekkeloos verloop van het event
Voor de ultieme gastronomische verwennerij kan het feest natuurlijk ook verdergezet worden in restaurant Gå Nord in het oude koetshuis van Park Spoor Noord.
Wij organiseren feesten van 25 tot 3500 personen
#thinkbig
#ORSMALL
Buiten op het terras en/of in de overdekte serre
#sunshine
#whenitsrainingitsraining
Privéfeest in de serre
Een personeelsfeest, de activatie van een nieuw product, een teambuilding; het zijn beproefde formules die al eerder goed hebben uitgepakt in onze serre.
Onze serre bestaat uit twee delen die apart of samen afgehuurd kunnen worden. En jawel, voor de zonnekloppers kan er als surplus ook een deel van het terras privé afgehuurd worden.
De serre heeft een maximale capaciteit van 350 mensen staand en 180 personen zittend (steeds uitbreidbaar met buitenruimte.) Als afgescheiden ruimte is het uiterst geschikt voor feesten, bedrijfsevenementen en recepties. Wij denken graag met u mee. Als evenement organisator met meer dan 10 jaar ervaring beseffen we dat ieder detail van je feest moet kloppen. Samen met onze partners helpen we jullie dan ook graag verder met de keuze van :
- Aangepaste inrichting, decoratie en verlichting
- Professionele ceremoniemeester
- Thematische ceremonie
- Thematische bloemen
- Tafelaankleding
- Fotograaf
- Opmaak uitnodigingen & bedankjes
- DJ en/of live band
- Logement in de buurt voor u en uw gasten
Jullie vullen onze rol in zoals jullie het zelf zien. We werken natuurlijk ook perfect samen met andere partners. We maken vooraf glasheldere afspraken zodat jullie dag vlekkeloos zal verlopen.
Voor verdere inlichtingen staan wij graag te uwer beschikking. Vraag het onze eventplanner op reservatie@barnoord.be.